ردکردن این

انواع قوطی کلید برق

قوطی های کلید برق در ابعاد و انواع مختلف موجود می باشند که با توجه به نوع کلید و پریز انتخاب و نصب می گردند.

1. قوطی مدل قدیمی (شاپوری)

این مدل قوطی کلید به صورت یک مکعب با چهار خروجی لوله ای شکل است که دارای قابلیت استفاده کادر گروهی نمی باشد و فقط می توان این قوطی را به صورت تکی یا چند قوطی مجزا در کنار هم استفاده کرد. در گذشته از این قوطی ها برای قرار گیری کلید و پریزها به صورت مجزا استفاده میشده است.

2. قوطی نوع جدید

این نوع قوطی ها دارای ظاهری متفاوت نسبت به مدل قدیمی می باشند که در دوجنس سفید شفاف با مواد نو و مشکی با مواد درجه دو تولید می شوند. ویژگی اصلی این قوطی ها نسبت به مدل قبلی قابلیت نصب کلید و پریز با کادر دو خانه، سه خانه، چهار خانه و غیره می باشد و همچنین می توان بدون نیاز به گیره فلزی، مکانیزم کلید یا پریز را از هر چهار طرف به قوطی پیچ کرد.

برای قرار گیری قوطی کلیدهای جدید در کنار یکدیگر می توان از رابط هایی استفاده کرد که با به کاربردن آنها امکان تنظیم فاصله ی دو کادر فراهم می گردد. همچنین ویژگی دیگر این محصولات این است که به صورت کشویی کنار هم جای می گیرند و میتوان از آنها برای نصب کادرهای دو خانه به بالا استفاده کرد.

3. قوطی های فلزی

این نوع قوطی کلید ها در دومدل معمولی و MK می باشند که ساخته شده از ورق گالوانیزه با استاندارد اروپا می باشند و در چند سال اخیر به دلیل کیفیت و ابعاد استاندارد، از قوطی های پر فروش بازار محسوب می شود.

قوطی گالوانیزه MK در ابعاد مختلف و با توجه به نیاز پروژه مورد استفاده قرارمی گیرد. یکی از کاربردهای رایج قوطی کلید MK نصب کلیدهای هوشمند می باشد. برای نصب این کلید ها از قوطی کلید با ارتفاع 5 سانتی متر استفاده می شود.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

آخرین مطالب